Categories
Jekpot Open Source Research & Development

Shopping Barang Dekat Shopee Boleh Dapat Macam-Macam Hadiah

Bismillahi,

2024, team niaga24jam diserang rasa kebosanan. Maka, team niaga24jam telah sepakat untuk menggerakkan satu lagi projek keceriaan terbaru yang menyeronokkan semua pihak iaitu projek perkongsian keuntungan bersama subscriber yang diberi nama ” KUMPUL MATA GANJARAN & MENANG HADIAH”. Ianya sebagai tanda terima kasih dari pasukan kami kepada semua subscriber yang terlibat kerana mereka telah menyokong usaha ini.

Dari mana datangnya hasil perkongsian keuntungan tersebut?. Jawapanya, hasil tersebut datangya dari keuntungan program Affiliate.  Dari situ lah keuntungan tersebut diperolehi dan dipulangkan semula kepada subscriber dalam bentuk hadiah-hadiah yang menarik dan pelbagai.

Syarat penyertaan, hanya perlu join channel Telegram – https://t.me/lokalmaket.

Channel tersebut adalah channel hebahan khusus tentang aktiviti terkini kepada projek ini..

Selain channel tersebut, barang-barang affiliate yang terlibat dengan projek ini boleh juga dilihat di sini – https://www.niaga24jam.com/product-category/peraduan/

Sekian terima kasih dan selamat majujaya.

 

Nota kaki..

Projek ini serius, tetapi para subscriber jangan laa serius sangat.. layan santai-santai sahaja.

Read more: Shopping Barang Dekat Shopee Boleh Dapat Macam-Macam Hadiah
Categories
Perniagaan barangan bundle Research & Development

Jual Barang Bundle Secara Kecil-Kecilan Untuk Tambah Pendapatan

Bismillah,

Usaha paling mudah untuk dikerjakan oleh rakyat Malaysia yang berhajat untuk mencari sumber pendapatan tambahan adalah, jadi penjual barangan bundle secara kecil-kecilan di internet.

Kenapa barang bundle? kerana barang bundle ada market nya tersendiri.. ada permintaan dan ada harga. Kos sikit, kadang-kadang margin untung besar baaassss..

Nak jadi peniaga bundle zaman laaa ni, tak payah mana dahhhh!. Yang jimat kos, salah satu darinya boleh guna sistem sederhana yang telah disediakan oleh pasukan kami… Sistem kami buat, jual barang bundle ikut harga bid dan cara kerja sistemnya boleh tengok dekat bawah… sangat simple dan slot yang dibuka adalah sangat terhad.

Sistem ini telah dipersiapkan dengan kemudahan pemasaran ala kadar sesuai dengan market untuk peniaga bundle peringkat pemula… Langkah seterusnya yang perlu dibuat oleh bakal peniaga bundle pemula adalah…

  1. Pergi cari barang bundle..
  2. Kemudian, masej admin kami untuk iklankan dan cari bakal pembeli kepada barang bundle tersebut ikut harga bid terbaik. Tak perlu cara ini. Cara ni lambat, kadang-kadang admin ghaib tak tau p mana ntah… jenuh tunggu. Join terus channel ini https://t.me/tokeybundle dan private group nya juga untuk membolehkan pintu iklan dibuka. Slot iklan buka 24 jam dan hanya melalui aplikasi Telegram sahaja.
  3. Untuk cara bid pulak. Kena tunggu sehingga barang bundle tersebut terjual dengan harga bid tertinggi.
  4. Sudah dapat untung… Sila ulang langkah no 1 sehingga no 3 sampai cemuih..
  5. Bahagian last ini paling penting… bila sudah terkenal, sila buat sendiri channel pemasaran ikut format sendiri dan tempat ini sila bagi peluang dekat peniaga baru yang lain pulak supaya mereka juga dapat menapak dan tambah pendapatan seperti anda…
  6. Marketing, team kami buat… dalam bisnes, bahagian marketing ni laa paling penting dan dari kerja marketing ini laa jualan tercipta… tak mudah cek oiiii!..

Slot yang dibuka untuk sesi bid adalah sangat terhad, untuk tapak iklan di Telegram adalah tiada had… dan perkhidmatan ini PERCUMA.

Maka, lebih kurang macam itulah cara kerjanya untuk cari pendapatan tambahan selaku peniaga barang bundle secara kecil-kecilan… contoh iklan bundle jualan secara harga bidaan, lihat di bawah…

Pertanyaan, sila email ke Telegram ke https://t.me/maketmakers.

Sekian terima kasih dan selamat majujaya.

[ CONTOH ] Kasut Bundle Stefano Rossi | Saiz EU44/UK10 | Kualiti 70% | Kulit Dan Warna Coklat Gelap

Starting bid: RM 35.00

Kepada yang berminat boleh bid harga di channel Telegram https://t.me/tokeybundle

Harga bid tidak termasuk kos pos ( RM7 – SM )

Sekian terima kasih dan barang bundle tidak semestinya harga mahal.

 

Item condition: Used

Time Left:

Ending On: 1 January, 2025 2:11 pm

Timezone: Asia/Kuala_Lumpur

Reserve price has not been met.

RM
(Enter more than or equal to : RM 35.00 )

0 SUCCESSFUL ORDERS

41087 viewed until today

Categories: ,

Total Bids Placed:

Auction started 24 April, 2024 2:13 pm
Categories
Research & Development Trending

Kedah sejahtera itu nikmat

Bismillahi,

Ada bisnes kecik dan boleh jadi penyebab untuk dapat duit. Ada duit TAPI tak banyak DAN mencukupi untuk meneruskan hidup dengan selesa anak beranak, aman dan damai…. maka sejahtera takat tu okay dah… dapat lebih kalu, alhamdulillah.

Celah-celah tu ada banyak masa free pulak.. emmm.. itu yang kita mau, nak kata apa lagi. Bagi kumpulan manusia tamak dan gila ikut nafsu. Geng tu jenis lain, dan geng tu tak pernah cukup.. selagi depa tak menyusahkan orang lain.. lantak p dekat depa laaa… itu urusan depa.

Yang belum jumpa jalan seperti cerita dekat atas dan berhajat untuk dapat seperti cerita di atas.. boleh guna perkakas yang ada dekat bawah tu… Mudah-mudahan, Allah permudahkan urusan orang Kedah untuk dapat nilmat sejahtera tu. Insyaallah… Untuk tempek iklan kena guna aplikasi Telegram… join channel Telegram dapat slot iklan free bernilai RM15. Beres naaa.

Selamat majujaya, Kedah sejahtera tak mai kalau takdak usaha.


Kategori: B40

Kategori: Awam